sobota, 20 sierpnia 2011

powstać jak feniks z popiołów!

Po pierwsze chciałam bardzo przeprosić za duże zaniedbanie bloga z mojej strony(dobrze,że chociaż Agnieszka zamieszczała co jakiś czas post, dziękuję jej za to).A wszystko przez wir w jaki wpadłam od kiedy wróciłam z wakacji pod koniec lipca. A wydawałoby się, że w wakacje bedzie wiecej czasu na notki.Ale cóż, teraz zamierzam codziennie zalewać was postami. Nie udało mi się dzisiaj zrobić jakichkolwiek zdjęć ze względu na niesprzyjającą ku temu pogodę,dlatego pozostawiam dla was kilka zdjęć ostatnich łupów na jakie nadziałam się od przyjazdu do POLSKI (jakiejś 2 tygodnie temu), oraz przepięknym zdjęciem danieli, które odało mi się zrobić podczas ostatniego weekendu.



chustki -  h&m 
bransoletka biała i niebieska-Jarmark
bransoletka beżowa-prezent 
pidżama tweety - nie pamiętam 
spódnica-atmosphere 
koszula-h&m
sukienka-h&m
***


A teraz pozdrawiam ,
i życzę miłej i słonecznej   
NIEDZIELI !
Kasia ;*

1 komentarz:

  1. Wow, ładne ubrania :)
    Śliczna spódniczka i biżuteria.
    A koturny w poprzednim poście - marzenie!
    Pozdrawiamy x


    www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń