niedziela, 12 czerwca 2011

fokus na : POMARAŃCZ !

Tak, tak ;D 
Dzisiaj po raz pierwszy ujrzy światło dzienne moja stylizacja. I choć uwielbiam szpilki nigdy, chyba nie nauczę się w nich chodzić, dlatego zmiennikiem dla nich były koturny. Ciężko było mi się do nich przyzwyczaić, ale jednak po ciężkim boju sprawia mi przyjemność chodzenie w nich, z czego bardzo się cieszę. ;) 
Dzisiejszy popołudnie spędzam z rodziną, dlatego pozwoliłam sobie na takie połączenie.
Weekend powoli dobiega końca, a ja pozostawiam was  z moimi amatorskimi zdjęciami. 
Miłego wieczoru ;*









Bluzka- jakiś butik,
torebka-miu miu
kolczyki-avon
marynarka-vero moda
naszyjnik-prezent
spodnie-zara
pierścionki-mamy 
buty-osiedlowy sklep


3 komentarze:

  1. Dziękujemy za komentarz :D
    Śliczna bluzka.
    Co do poprzedniego postu: zakupy mega udane, świetne ubrania ! <3
    Twój blog zapowiada się ciekawie, więc dodajemy do obserowowanych :)
    Pozdrawiamy x
    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny kolor bluzki strasznie mi żal że nie mogę takiego nosić ale jakoś gryzie się z rudymi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  3. po 1 musimy iść do tego bądź innego butiku po jakieś sandałki ;D
    po 2 meeeeeega kolor bluzki ;)
    po 3 jeansy tez fajne;d
    a po 4 niech ten blog wam sie rozwija ;d
    P. ;d ;*

    OdpowiedzUsuń