wtorek, 14 czerwca 2011

szał.

Po dzisiejszych zakupach stwierdzam,że nie umiem sobie odmówić - czego skutki czasem bywają tragiczne. Kupuje dużo, często i pod wpływam impulsu, ale dzisiejszych małych zakupów,nie żałuję. ;D
Chociaż już od dawna jaram się sukienkami maxi, i to na nią trzymałam moją kaskę, to dzisiaj znowu nie mogłam się powstrzymać i kupiłam spodenki,oraz spódniczkę, nie mając ich na liście "rzeczy niezbędnych do wyjazdu". Sporządziłam tę listę, po generalnym porządku w szafie, ale już teraz mogłabym wyrzucić ją do kosza.
Oto moje dzisiejsze "łupy" :
spódniczka: River Island
spodenki : Amisu
Podobają wam się ? 
Kasia ;*

5 komentarzy:

  1. Spódniczka przecudna + obserwuję. :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hah, nie wiem - nie lubię neonów XD
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous skirt! Beautfil shirt! Great blog! I'm loving ur blog! Following ur blog! Follow back!

    Check out my Fashion Blog & let me know what you think about it! Thanks! VivaLaVida7.blogspot.com xXx ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny :) cudowna spódniczka, zazdroszczę, bo szukam takiej od dawna :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest zniewalająca ! I ten jej kolor <33

    OdpowiedzUsuń