niedziela, 12 czerwca 2011

Kolorowe wariacje.

Hej, tu Aga ; ) 
Wszystkie dobrze wiecie, że tuż za rogiem upragnione wakacje, więc postanowiłam podzielić się w wami moimi pomysłami na włosy, nie będę ukrywać, że dużo przeszły. Kilka zdjęć; 
○ Sprzed roku maj-czerwiec 2010, naturalny kolor od góry, cała reszta jasny blond.
○ Blond zamienił się w niebieski, zaraz po zakończeniu roku szkolnego. Jeszcze jedno zdjęcie TU.
 ○ Sierpień 2010. Po wakacjach wróciłam do ciemnego brązu.
 Od góry mój naturalny kolor który jakiś miesiąc temu zamienił się w rudość po prawej. Z początku miał być to tylko przód KLIK.

 Koniec maja, włosy lekko rozjaśnione z rudego, z niebieskimi końcami.
Z prawej aktualnie, jasny blond - lekko rudawy w niektórych miejscach. Odrosty prawie 1 cm. Za tydzień je rozjaśnię i chyba skuszę się na różowe włosy, jak w 2009 , tyle, że na większą skalę.
Co o tym myślicie? Z chęcią dowiem się też, która maska do włosów bądź odżywka jest w stanie pomóc suchym i zniszczonym włosom po rozjaśnianiu, znacie takie ? ;) Osobiście myślałam nad DolceLatte ale nie wiem czy opłaca się zamawiać. Pragnę zaznaczyć też, że jeśli brunetki chcą zostać blondynkami, to nic nie stoi na przeszkodzie, prócz "fryzjerskiego gadania" że się nie da. Włosy ucierpią, ale to da się opanować ; D
Dziękuję za komentarze pod wpisem "Shopping" ; ) Bardzo mi miło.
A.

2 komentarze:

  1. świetnie wyglądają te niebieskie włosy :) Dodają pazura :) Sukienkę już niedługo będę miała okazję włożyć, więc na pewno pochwalę się zdjęciami na blogu, także zapraszam do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowe fajne;]

    sama też mam mega zniszczone i nie mam pojęcia, co pomoże, prócz ścięcia!

    OdpowiedzUsuń